sobota, 3 sierpnia 2013

informacja ;)

Z racji tego, że mam małe zamieszanie w domu z powodu mojego wyjazdu na wakacje za granicę rozdział pojawi się w niedzielę.
oprócz tego od 10.08 do 24.08 nie będzie mnie w domu, i nie złapię łaj faj, a z telefonu i tak nie da się pisać postów więc nie będę miała możliwości dodawania ;c .
Ustawiłam też, że anonimy mogą komentować oraz wyłączyłam weryfikacje obrazkową za radą czytelniczek ;3
Przy okazji chciałabym was zapytać o radę.
Lepiej:
1. kontynuować tego bloga, chociaż z mojej perspektywy wydaje się on naprawde nudny, i gubie się bo czasem mam problem z wymyśleniem co dalej i dopiero potem zacząć drugi.
2. Napisać inny blog, z dużo ciekawszą fabułą, mam już całą opanowaną.
czy
3. pisać oba, tyle że na rozdziały będziecie musiały dłużej czekać


czekam na propozycję, na prawdę mi to pomoże.
Jutro wieczorem pojawi się rozdział, miłego xx

15 komentarzy:

  1. Hej. Moim zdaniem ten blog jest absolutnie fantastyczny i powinnaś prowadzić go dalej. Opcja nr 1. Chociaż, jeżeli nie czujesz się dobrze w pisaniu go i nie masz pomysłów, co dalej, to prowadzenie go nadal jest troszkę głupie, bo pisanie powinno sprawiać raczej przyjemność, prawda?
    Sądzę, że fabuła jest naprawdę fajna i przede wszystkim nie nudna. Od Ciebie zależy, co zrobisz, ale ja nadal chciałabym to czytać.
    Pozdrawiam i życzę Ci miłych wakacji. c:
    @Lou1love
    http://the-way-you-kiss-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzisz pisanie powinno być przyjemną zabawą i jeśli uważasz, że to co piszesz teraz przestaje Ci odpowiadać nie męcz się tym. Ja miałam podobnie. Artysta powinien przede wszystkim zadowalać siebie ;) Mnie osobiście bardzo podoba się to co piszesz, ale nie próbuj zadowolić wszystkich, bo to nie możliwe :P
    Pozdrawiam,trzymaj się ciepło i baw dobrze na wakacjach <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba ;) Osobiscie jestem za 3 opcja, ale rob jak dla cb bd lepiej...

    OdpowiedzUsuń
  4. ta historia jest genialna kontynuuj ja na pewno! :p

    OdpowiedzUsuń
  5. moim zdaniem TA historia jest rewelacyjna i chciałabym móc czytać ją dalej, ale perspektywa drugiego bloga też jest świetna, a czym dłużej wyczekiwane tym lepiej później smakuje więc moim zdaniem opcja nr. 3 jest najlepsza! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie dobra jest opcja 3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten blog jest Świetny ! <3 Ale odpowiada mi również opcja 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym wolala opcje numer 1 :)) Zawsze sie gubie jak czytam duzo opowiadan na raz :/ Wolalabym zebys napisala tego bloga teraz bo jest zajrbisty a pozniej nowego to rowniez zaczne czytac :*** /By Sara

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy nowy rozdzial??

    OdpowiedzUsuń
  10. nowy rozdzial pliss. ♥ boski, najlepszy jaki czytałam o Larry'm *-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z częścią czytelniczek, 3 opcja jest najlepsza! Jestem bardzo ciekawa dalszych losów chłopców, jak również z wielką chęcią przeżyję z bohaterami nową przygodę, czytając inną historię.

    OdpowiedzUsuń
  12. 1 opcja albo 3. to jest zajebiste......!

    OdpowiedzUsuń
  13. też jestem za 3 . jestem ciekawa co będzie dalej z Larrym, ale sugestia o nowym blogu też wydaję się ciekawa, więc zdecydowanie nr 3 .

    OdpowiedzUsuń
  14. dokończ najpierw tego a jak skończysz to zacznesz drugi pisać ^^

    PS. To opowiadanie wcale nie jest nudne.. jest ZAJEBISTE nwm o co ci chodzi ;pp

    OdpowiedzUsuń